‘Veel voor weinig’. Dat is vaak de realiteit binnen de logistieke sector. En dat is niet eerlijk, want als je hard werkt, dan zou je daar ook beloond voor moeten worden.
Inkopers die je onder druk zetten of de hoeveelheid concurrentie zorgen ervoor dat je tienduizenden euro’s (en meer) laat liggen tijdens je onderhandelingen.
Het is tijd om daar verandering in te brengen. Met ruim 8 jaar ervaring binnen inkoop logistiek weet ik als geen ander hoe je betere marges kunt onderhandelen, terwijl je een goede relatie met je klanten behoudt.
Tijdens deze interactieve training ga je in een groep van 4-6 collega’s je onderhandelingsvaardigheden verbeteren. Dat doen we in een pittig tempo en met volop interactie in de vorm van rollenspellen, cases, video-opnames en continue feedback. De training wordt in het Nederlands gegeven en is toegespitst op de logistieke sector.
Iedere situatie is uniek en vereist daarom ook een eigen, unieke aanpak. Het is daarbij altijd belangrijk om alle beschikbare informatie goed te bestuderen. Op basis daarvan kun je door middel van een goede voorbereiding jouw plan van aanpak bepalen.





